Friday 26 March 2010

26.märts

Heihei. Potis haudub Chilli Con Carne ning laual on ciabatta. See tähendab, et varsti saab süüa. Olen täna vähe söönud, isegi enda meelest... Kuid asi selles, et magasin poole päevani ning kimasin siis linna. Käisin poes ja ostsin ebavajalikke asju(kismeti näiteks). Homme on kindlasti kell 10 äratus, sest koristama peaks.
Söödud. Olemine on tummine. :D Aga hea. Mõnus tšilli maitse kumab suus ja üldse kuidagi rahulik on olla.
Tellisin kalossid, ei tea millal saabuvad, kuid neid oleks juba vaja!:) Hullult, hullult. Täna märkasin poes 2010 aprilli Cosmot Lady GaGa esiküljel. Juba väljas... Peaks ostma, aga sel hetkel oli mul 2 kotti toitu käes ja käekott õlal. Üks ajakiri, mida ma pikka aega ostsin oli Buduaar, aga peale seda, kui neid artikkleid sain ka lugeda buduaar.ee.st ei tõusnud enam käsi 40 krooni maksma. Igljuhul olen ma jälle väsinud. Täna peab varem magama minema. See oleks lihtsalt aus. PEalegi esmaspäevast on jälle vara ärkamine teemas.Oh! Ja midagi head tahaks lugeda. Soovitage mõnda head raamatut!:)
Menüü ka ja siis tegutsema.
Kell 12 : 4dl mannaputru maasikatega
Kell 5 : Kismet
Kell 8 : Chilli con Carne ja ciabatta ja pirn
Tänane päev läks pekki. 

2 comments:

  1. Pole ju tegelikult väga halvasti läinud, ma ei mäletagi, millal ma viimati nii vähe sõin :D

    ReplyDelete