Saturday 27 March 2010

*rolling eyes*

No tore. Istun tugitoolis, koer jalge juures, pihavöö venitatud maole. Täna oli mu sünnipäev. Tere uus aastake ning kilod. Laual olid palju head, kuid otsustasin jääda Kreeka salati ja tee juurde. Tee asendus kiirelt sidruniveega. Aga ma ei suutnud vastu panna täidetud munale kiluga. Mmm... Ja kartulisalatile ja rosoljele! See oli hea! Siis toodi lauale tordid, 2 shokolaadi torti, kringel ja keedukreemiga saiakesed. Olgu, viimaseid ma ei puutunud. Lihtsalt suutsin oma näpud eemal hoida, luristasin sidrunivett... Ja ausalt öeldes sõin shokolaadi torte ja kringleid. Muidugi, oli tore seda kõike süüa aga astudes kaalule, mida ma homme teen, täna olen liiga väsinud, ei ole mul tore. Kindlalt. Pean harjutusi 2 x rohkem tegema. Selg on hakanud valutama, ei teagi millest.

Oeh, kuidas ma mõnda inimest igatsen. Kas ta ei võiks minuga ühendust võtta? Võiks. Võiks! Homme kalpsan ülemistesse. On vaja pükse. Täitsa lõpp. 2 paarist jääb vajaka. Mis on nõme, sest poes olles kulub raha ka kõigele muule. Milleks sul poes raha kulub? Kuulasin täna muusikat. Proovisin kirjutada. Kapustatki. Mõtteid on pea täis aga ometi ei suuda ma ühtki kirja panna ning peale paar rida saavad sõnad otsa ning mõtted hakkavad kaootiliselt ringi lendama. Lendluudpall. Kurrunurruvutisaar.

No comments:

Post a Comment